Wednesday, November 19, 2014

מחזיק מעמד ליותר מחודש
כל שערה מונחת בנפרד כדי להעניק לך את מראה השיער המלא והארוך עליו תמיד חלמת!
יש לי את כל סוגי התלתלים, האורך והעובי כדי ליצור את הצורה והנפח עליו את חולמת! 
עברתי הכשרה מקצועית באנגליה באומנות הדבקת ריסים מלאכותיים נפרדים
חדש! ריסי דו מימד ותלת מימד לאפקט תלת מימדי! שאלי אותי ואספר לך על המוצר! 
ריסים למסיבה/ריסים צפופים/ריסים נפרדים


אני משתמשת בחומרים נטולי פורמלין שמגיעים מארה"ב/אנגליה
מוסמכת* מקצועית* כלים סטריליים* שירות אדיב
ריסים מלאכותיים! הטרנד החדש שמשתלט על ארה"ב ואנגליה! קבלי מראה ריסים מלאים וארוכים שמחזיק למשך חודש! אני מצמידה שערה לאחר שערה כדי להעניק לך מראה זוהר של ריסים ארוכים עליו תמיד חלמת! 
אף אחד לא יחשוב שהריסים לא אמיתיים! אני עובדת בתשומת לב רבה ואני בעלת ניסיון רב, כך שלא תצטרכי לחשוש לנזק לריסים הטבעיים שלך. הריסים הטבעיים שלך יישארו בריאים וחזקים, ואת תיהני ממראה ריסים חלומי! ללא כאבים, פשוט ריסים יפים שכולם יקנאו בהם! 
אצלי ניתן לקנות גם ספריי שיזוף ותוספות שיער!
לקבוע 050-292-2925

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.